Reacties
Reacties 1 - 24 van 24
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Beitske den Engelsen | Nou,dat was wat,die terugreis. Fijn dat jullie zo'n… | 1 jul. '24 |
| Anita | Geweldig om jullie verhalen te lezen en jullie foto's… | 30 jun. '24 |
| Marijke | Nou gelukkig zijn jullie veilig thuis. 😁 | 30 jun. '24 |
| Jose | Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen ... Een… | 30 jun. '24 |
| Marijke | Ziet er allemaal mooi uit daar en zeker mooi weer.… | 29 jun. '24 |
| Monique | Super om te lezen | 26 jun. '24 |
| Jose | Nou zo te horen is het daar goedkoper dan hier in… | 26 jun. '24 |
| Gerda | Mooi hoor hier 31 graden | 26 jun. '24 |
| Anita | Heerlijk hoor. De foto's zeggen genoeg.. geniet… | 24 jun. '24 |
| Jose | Super... | 24 jun. '24 |
| Gerda | Gaaf lekker warm daar he | 24 jun. '24 |
| Jose | Mooie foto s ....nou doe het lekker rustig aan | 24 jun. '24 |
| Anita | Heerlijk zo te zien. Geniet ervan! | 23 jun. '24 |
| Jose | Super geniet ervan | 22 jun. '24 |
| Miriam | Leuk hoor, geniet ervan samen 🌞🌞 | 22 jun. '24 |
| Gerda | Super te horen ben blij voor jullie | 22 jun. '24 |
| Marijke | Ziet er mooi uit daar. | 22 jun. '24 |
| Monique | Super mooi geniet samen | 22 jun. '24 |
| Cor Mengerink | Leuke foto’s, ben benieuwd wat jullie morgen gaan… | 21 jun. '24 |
| Marijke | Leuke foto’s hoor. Jullie hebben er mooi weer bij.… | 21 jun. '24 |
| Jose | Heel veel plezier | 21 jun. '24 |
| Jose | Heel veel plezier | 21 jun. '24 |
| Gerda | Fijn ben blij voor jullie dat alles goed is gegaan | 21 jun. '24 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 9 jun. '24 |

- Beitske den Engelsen: Nou,dat was wat,die terugreis.…
- Anita: Geweldig om jullie verhalen…
- Marijke: Nou gelukkig zijn jullie…
- Jose: Fijn dat jullie weer goed…
- Marijke: Ziet er allemaal mooi uit…
Alle reacties »