Puerto rico
29 juni 2024
Vrijdag 28 juni 2024.
Vandaag naar Puerto Rico geweest. Ongeveer 15 min rijden. Het grootste,moderne winkelcentrum van de provincie Mogan. Erg veel winkeltjes en gezellige terrasjes. Ook hebben we daar heerlijk gegeten. Grote malse spareribs en dikke corden bleu. Een hele hap maar zeker heerlijk. De auto haden we in de pakeergarage gezet voor 1.50 per uur. Maar de slagboom stond open dus dom doorrijden en uiteindelijk konden we er ook zo weer uitrijden
We zijn daarna naar playa amadores gegaan en heerlijk op het stand gelegen. De ligbedden en parasol stonden al klaar. Die kon je huren maar niemand gevonden waar je aan moest betalen. Dus gewoon maar gaan liggen . Lag lekker zo gratis. Haha
Terug bij het hotel hebben we eerst even iets gegeten maar het eten was niet echt lekker. Plus dat we nog vol zaten van vanmiddag. Na het eten naar een soort circus act wezen kijken op het animatie plein. Was erg leuk om te zien. Weer een leuke dag met zon. Nu op de kamer met een drankje en wat lekkers te knabbelen. Zo lekker slapen en morgen gezond weer op.
1 Reactie
-
Marijke:29 juni 2024Ziet er allemaal mooi uit daar en zeker mooi weer. Wens jullie alvast een veilige terug vlucht.
